ای دل انگیز تر از لذت پرواز ،نماز

ای دل انگیز تر از لذت پرواز ،نماز

ای دل

من كويري‌تر از آنم كه به خود سبز شوم
روزني كن به دل سوخته‌ام باز، نماز
با طمأنينه‌ي الفاظ تو آرام شوم
اي غزل‌سازترين مرغ خوش آواز، نماز
در حوالي تو صد چشمه‌ي پاك است و زلال
و من و اين همه داغ جگر انداز، نماز
غنچه‌ي لاله‌ام و داغ شكفتن دارم
حرف‌ها دارم از آن نرگس غمّاز، نماز
اي خوش آن اوج نشينان كه به بال و پر سرخ
تا عروج تو رسيدند به پرواز، نماز
در كدامين غزل سبز به من هديه شدي
كه پر از شوق شكفتن شده‌ام باز، نماز





:: برچسب‌ها: دل انگیز تر , کویری , پرواز , اوج , غزل , شکفتن , زلال , خوش آواز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مهرداد
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: